Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Πανναξιακός ΑΟΝ - Νεώριο Σύρου την Κυριακή 18/3

Την Κυριακή 18 Μαρτίου στις 11.00 το πρωί η αντρική ομάδα βόλεϊ του Πανναξιακού ΑΟΝ υποδέχεται στον κλειστό του ΔΑΚ Νάξου το Νεώριο Σύρου για το πρωτάθλημα Κυκλάδων.
Οι γηπεδούχοι στην φετινή τους πορεία με τον Σούλη Τουρσούγκα στον πάγκο τους μετρούν μόνο επιτυχίες(3x3) και στον αυριανό αγώνα θα επιδιώξουν την νίκη για να διατηρήσουν το αήττητο, να αυξήσουν την διαφορά τους από τον δεύτερο και να εδραιωθούν στην κορυφή.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :