Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ «σφύριξε» τη διόγκωση του ελλείμματος

Από Έλληνα, και δη πολιτευτή, φαίνεται να προήλθε η πληροφορία για τη διόγκωση του ελλείμματος, το 2009. Αυτό προκύπτει από έγγραφα του Wikileaks, τα οποία αναδημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα «Τα Νέα».

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στα έγγραφα, η πληροφορία μεταδόθηκε από υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ με πολύ καλές επαφές στην ελληνική κυβέρνηση.

«Η ελληνική κυβέρνηση σκόπιμα επιδείνωσε το πρόβλημα του ελλείμματος του 2009 (με στόχο να επιρρίψει όλα τα οικονομικά προβλήματα στην προηγούμενη κυβέρνηση και πιθανότατα να λάβει μεγαλύτερη βοήθεια από διεθνείς οργανισμούς) πληρώνοντας κάποιους λογαριασμούς νωρίτερα. Για παράδειγμα, πληρωμές που θα μπορούσαν να γίνουν τον Ιανουάριο του 2010, καταβλήθηκαν νωρίς τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο του 2009 ώστε σκόπιμα να αυξήσουν τις δαπάνες της κυβέρνησης», έγραφε ο πληροφοριοδότης.

Μια εβδομάδα πριν την αποστολή του επίμαχου μηνύματος, είχε εκδοθεί από τη Eurostat η έκθεση-κόλαφος για τα ελληνικά στοιχεία του 2008, με το μεγαλύτερο φάουλ να εντοπίζεται στις νοσοκομειακές δαπάνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :