Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Με λένε Στέλιο και είμαι ήρωας

Μία ιστορία που έκανε την Ελλάδα να δακρύσει, θυμίζει ο σκηνοθέτης Γιάννης Κασπίρης, με το ντοκιμαντέρ «Με λένε Στέλιο».

Ήρωας του ντοκιμαντέρ είναι ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος, που αν και τετραπληγικός, υπήρξε πάντα άριστος μαθητής, έγινε σημαιοφόρος και σήμερα είναι ειδικευόμενος γιατρός.

Ο σκηνοθέτης, αλλά και ο ήρωάς του, θέλουν να φωτίσουν το θέμα της «διαφορετικής φυσιολογικότητας». Ο Γ.Κασπίρης δήλωσε στην Espresso, ότι καταπιάστηκε με το θέμα επειδή θεωρεί ότι μέσα από τον Στέλιο γεννιέται μια θετική άποψη για τη ζωή».

Από τη δική του πλευρά, ο «σημαιοφόρος από το Κορωπί» λέει: «Νιώθω μεγάλη χαρά γιατί μου δίνεται η δυνατότητα να μιλήσω για κάτι που ξέρω καλά. Να πω τι είναι η αναπηρία με λόγια απλά και λόγια αληθινά, αφού τη βιώνω από τότε που γεννήθηκα».

Το ντοκιμαντέρ είναι ανάμεσα στα 75 έργα που προβάλλονται στο 14ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :