Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

«Εξαγωγή» δημοσίων υπαλλήλων στην Κύπρο

Τη δυνατότητα απόσπασης στην Κύπρο δημοσίων υπαλλήλων, προβλέπει τροπολογία των υπουργών Οικονομικών και Εξωτερικών, που κατατέθηκε στη Βουλή και στο νομοσχέδιο που αφορά το Πρόγραμμα Ήλιος και την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.

Σύμφωνα με την τροπολογία, επιτρέπεται, με κοινή υπουργική απόφαση, η απόσπαση Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων σε αρχές της Κυπριακής Δημοκρατίας, στην Κύπρο, συμπεριλαμβανομένων των διπλωματικών αρχών σε τρίτες χώρες, για να προσφέρουν υπηρεσίες κατά την ανάληψη της Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης το δεύτερο εξάμηνο του 2012.

Το Ελληνικό Δημόσιο θα επιβαρυνθεί εκτός από το μισθό των υπαλλήλων και τα έξοδα μετάβασης και επιστροφής των υπαλλήλων, ενώ οι δαπάνες διαμονής και διαβίωσης θα καταβληθούν από το κυπριακό Δημόσιο.

Επιτρέπεται, επίσης, με κοινή υπουργική απόφαση η απόσπαση Ελλήνων δημοσίων υπαλλήλων συγκεκριμένων υπουργείων, στην κυπριακή Πρεσβεία στην Αθήνα, στους οποίους καταβάλλονται από το ελληνικό δημόσιο πλήρεις αποδοχές και από την Κυπριακή Δημοκρατία ανάλογη ημερήσια αποζημίωση

Δεν υπάρχουν σχόλια :