Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

«Φουρτούνες» από Δευτέρα στην ακτοπλοΐα

Την κήρυξη 48ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών από τη Δευτέρα 19 Μαρτίου, από τις 6 το πρωί, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αποφάσισε στη σημερινή της συνεδρίαση η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Ναυτιλίας έχει έρθει ήδη σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον γενικό γραμματέα της συνομοσπονδίας των ναυτικών Γιάννη Χαλά και ζητεί συνάντηση με τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ, προκειμένου να υπάρξει διάλογος για την εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης.

Από την απεργία των ναυτεργατών αναμένεται να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στις τροφοδοσίες των νησιών.

Η ΠΝΟ ζητά, μεταξύ άλλων, να παραμείνει αυτοτελής ο Οίκος Ναύτου, μετά την ένταξή του στον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας από τις αρχές Απριλίου, να μην περικοπούν οι συντάξεις του ΝΑΤ και να υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για το 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια :