Για να μην πούμε το νερό, νεράκι:     Λόγω της μείωσης των αποθεμάτων νερού στους ταμιευτήρες, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εφιστά την προσοχή όλων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή και απρόσκοπτη υδροδότηση του συνόλου των υδροδοτούμενων περιοχών. Η ευαισθητοποίηση και συμμετοχή όλων στην προσπάθεια ορθολογικής χρήσης είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος εξάντλησης των αποθεμάτων. Για το λόγο αυτό, οφείλουμε να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεχτικοί, καθώς η υπερκατανάλωση, η αλόγιστη χρήση νερού και η άσκοπη κατανάλωσή του πιθανόν να μας οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Ο Αντιδήμαρχος Τοτόμης Πρωτονοτάριος
Τελευταίες δημοσιεύσεις:

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Το ανεκδοτάκι μας

Κάποιος αγοράζει πανάκριβο και ολοκαίνουργιο τζιπ. Το βράδυ το παρκάρει κάτω από το σπίτι του.
Περνάει πιτσιρικάς, κοιτάει το τζιπ, τού 'ρχεται φαεινή ιδέα, βγάζει σουγιά και πλάι στην ένδειξη 4Χ4 χαράζει στη λαμαρίνα =16!
Το πρωί ο τύπος τραβάει τα μαλλιά του. Πάει στην αντιπροσωπεία,
όπου δέχονται να του αλλάξουν το καπό, μια που δεν συμπλήρωσε ούτε μέρα που πήρε το αμάξι...
Το ίδιο βράδυ ξαναπερνάει ο πιτσιρικάς, βλέπει το 4Χ4 να αστράφτει πάλι, ξαναβγάζει το σουγιά και ξαναχαράζει στη λαμαρίνα =16.
Το άλλο πρωί ο ιδιοκτήτης στα πρόθυρα εμφράγματος ξαναπάει στην αντιπροσωπεία.
- Κοιτάξτε κύριε, του λένε εκεί, δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια παλιόπαιδα και το ίδιο πρόβλημα το 'χουν κι άλλοι ιδιοκτήτες τζιπ. Για να μην κάνετε συνέχεια αυτή τη δουλειά λοιπόν, εμείς έχουμε φτιάξει μια πατέντα, όπου κολλάμε ένα μεταλλικό πλαίσιο πάνω στο πίσω κάπο, το οποίο γράφει 4Χ4=16, με όμορφα καλλιτεχνικά γράμματα. Κι έτσι δεν έχουν πια τι να γράψουν και γλιτώνετε. Αν παρατηρήσετε θα δείτε πολλά τζιπ με αυτό το κόλπο. Τι λέτε;
Τι να πει... βάζει το μεταλλικό πλαίσιο με 4Χ4=16 και επιστρέφει σπίτι.
Το βραδύ περνάει ο πιτσιρικάς, βλέπει το 4Χ4=16 και προβληματίζεται. Ξύνει το κεφάλι για λίγο και τελικά βγάζει το σουγιά και χαράζει στο κάπο ακριβώς από κάτω:
ΣΩΣΤΟΟOOOOΣ…….!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :